Co byste měli jíst pro zvýšení potence?

Erektilní dysfunkce, tedy neschopnost dosáhnout a udržet erekci, je dnes jedním z nejčastějších problémů sexuálního zdraví u mužů. Podle WHO se po 21 letech erektilní dysfunkce vyskytuje u každého desátého muže a každý třetí nad 10 let není schopen pohlavního styku vůbec¹. Erektilní dysfunkce může způsobit vážné snížení kvality života, zhoršení vztahů s partnerem a dokonce i pouhé porušení sebeúcty, takže není divu, že muži vynakládají velké úsilí na udržení erekce. úroveň po mnoho let a dokonce ji zvyšovat.

A to není vždy použití speciálních léků: potence a v důsledku toho erekce mohou být ovlivněny zdravím těla jako celku, životním stylem a samozřejmě stravou. Které potraviny zlepšují erekci a které naopak mohou mít negativní dopad na zdraví mužů? Pojďme to zjistit v tomto článku.

Co je to erekce

Než začneme mluvit o produktech, které zlepšují erekci a diskutovat o tom, jak přesně to dělají, je důležité pochopit mechanismus samotného procesu. Za realizaci erektilní funkce v mužském těle jsou tedy zodpovědné tři faktory: psychologický, neurovaskulární a endokrinní. Během sexuálního vzrušení se z nervových zakončení a endoteliálních buněk penisu uvolňují relaxační neurotransmitery, které způsobují relaxaci hladkých svalů tepen a arteriol. To vede k naplnění krve a expanzi kavernózních těles a žilní odtok je prakticky zablokován. Penis se zvětšuje jak na délku, tak na obvod – jedná se o erekci. Během ejakulace se zastaví uvolňování neurotransmiterů, pozoruje se pokles erekce, následně dochází ke svalové kontrakci, venóznímu výtoku a jeho úplnému ukončení². Jak ale mohou takzvané produkty zlepšující erekci ovlivnit tento proces?

Jídlo a potence

Přísně vzato, neexistují žádné produkty, které by konkrétně zlepšují erekci: existují produkty, které ovlivňují potenci, a to zase zahrnuje erektilní funkci těla. Mužova potence jsou jeho sexuální schopnosti obecně: to je rychlost erekce, úroveň napětí v penisu a délka pohlavního styku. A určitá dieta si skutečně dokáže udržet svou úroveň.

Důležité! Pokud již máte vážné problémy s potencí a erekcí, zdravé produkty je samy o sobě pravděpodobně nevyřeší. Kontaktujte svého lékaře: vybere vhodnou léčbu a správná výživa ji pomůže podpořit a zvýšit účinek.

READ
Jak verbena působí na člověka?

Jaké produkty mohou zlepšit potenci?

Jaké potraviny byste tedy měli jíst, abyste si udrželi potenci? Sexuální funkce mohou být ovlivněny:

  • mořské plody. Ústřice, chobotnice, krevety a další mořští tvorové jsou skutečně potraviny zvyšující erekci. Je to všechno o vysokém obsahu omega-3-polynenasycených mastných kyselin: mají pozitivní vliv na cévní systém penisu, podporují zvýšený průtok krve a tím pádem i silnější erekci.

Tato skutečnost je potvrzena výzkumem: podle údajů získaných vědci má středomořská strava, která je založena speciálně na mořských plodech, pozitivní vliv na stav kardiovaskulárního a reprodukčního systému; lidé, kteří jej dodržují, mají menší pravděpodobnost impotence a jiných sexuálních dysfunkcí³. Mořské plody navíc obsahují velké množství zinku a selenu, které jsou nezbytné pro tvorbu mužských hormonů a spermií, normální činnost prostaty a mohou také zlepšit pohyblivost spermií, libido a kvalitu ejakulátu, takže jejich množství v těle také ovlivňuje možnost početí⁴;

  • bylinky a koření. Lze je také považovat za vhodné přípravky pro zlepšení erekce, protože obsahují velké množství esenciálních olejů ovlivňujících potenci. Zázvor je tedy užitečný zejména pro muže. Jeho účinek na erektilní funkci byl prokázán výzkumem: vědci zjistili, že zvyšuje libido a sexuální aktivitu u potkanů, a pokud vezmeme v úvahu obecné pohlaví, lze tvrdit, že má stejný účinek na muže⁵;

  • káva. Jistě jste už slyšeli, že káva může negativně ovlivnit kardiovaskulární systém, a nyní jste překvapeni, když zjistíte, že patří mezi produkty zvyšující erekci. Ve skutečnosti mluvíme o velmi malé dávce kofeinu: ne více než 175-320 mg/den, což odpovídá asi 2 šálkům slabé kávy. To je množství, které může mít pozitivní vliv na potenci, a to je množství kávy za den, které lze považovat za normu, pokud nemáte žádné kontraindikace. Účinky většího množství kofeinu jsou stále považovány za negativní⁶;
  • med. Díky svému bohatému chemickému složení může mít pozitivní vliv na řadu funkcí lidského těla, včetně toho, že je užitečnou potravinou pro zlepšení erekce. Obsahuje vitamíny skupiny B, dále A, E, K, C a mnoho dalších užitečných látek. Obsahuje mateří kašičku, která podle některých vědců také zlepšuje kvalitu spermií. Je však třeba připomenout, že med je velmi alergenní produkt⁴;

  • pomeranče. Při odpovědi na otázku, které potraviny zvyšují erekci, většina z nich uvede citrusové plody. Konkrétně mluvíme o pomerančové šťávě: je to přírodní antioxidant a při požití může zvýšit průtok krve v systému kavernózních těl penisu. Je tedy schopen pozitivně ovlivnit erekci, působí jako pomůcka k posílení potence⁷;
  • čokoláda. Zde je důležité vědět, kdy přestat: ve velmi malém množství vám tato pochoutka zlepšuje náladu, dodává energii, což může mít pozitivní vliv na vaši erekci. Je to všechno o theobrominu, tonizující látce přítomné v jeho složení⁴.
READ
Kam umístit florárium?

Toto není úplný seznam produktů pro dobrou erekci. Pokud problém snížené potence konzultujete s lékařem, může vám mimo jiné doporučit dietu, která může podpořit erektilní funkci těla. Nepodceňujte přírodní látky: právě na jejich základě vzniká mnoho doplňků stravy, které lze užívat pro udržení potence. Například Vuka Vuka ® obsahuje také přírodní afrodiziaka.

Jaké potraviny mají negativní vliv na erekci?

Kromě přípravků podporujících erekci existují i ​​takové, které negativně ovlivňují potenci. Například produkty na bázi sóji: Jedna studie publikovaná v lékařském časopise ukázala, že konzumace pouhých dvou polévkových lžic sójového proteinového prášku denně po dobu 4 týdnů může snížit hladinu testosteronu u mužů o 19 %⁸.

Jaké další škodlivé produkty pro mužskou erekci existují? Patří sem například všechna smažená jídla, pečivo vyrobené z prvotřídní mouky, sladká soda, alkoholické nápoje a potraviny s velkým množstvím cukru⁸.

Obecně platí, že pro udržení erekce je nutné dodržovat zdravou výživu, vyhýbat se nadměrné konzumaci alkoholu a kouření. A pokud máte problémy s potencí, neváhejte navštívit lékaře: čím dříve se obrátíte na odborníka, tím šetrnějšími metodami můžete situaci napravit.

Jak jinak můžete ovlivnit svou erekci?

Zjistili jsme, které produkty pomáhají zlepšit erekci, ale je důležité pochopit, že nemohou vážně ovlivnit erektilní funkci. K řešení problémů lze doporučit užívání doplňků stravy, včetně těch na rostlinné bázi, které nemají mnoho vedlejších účinků, například přírodní biologický komplex Vuka Vuka ®. Obsahuje přírodní afrodiziaka:

Obsahuje přírodní afrodiziaka:

  • kořeny carissa, které jsou v určitých dávkách tonikem pro muže;
  • securinega virosa, která může zvýšit sexuální touhu;
  • Velvichův triumf, který zlepšuje průtok krve do genitálií;
  • Geeria reticularis, která má pozitivní vliv na krevní oběh v pánevních orgánech;
  • Heteromorpha arborescens, také tonikum.

Vuka Vuka ® je biologicky aktivní potravinářské aditivum s mírným účinkem. Ke zvýšení libida a celkovému zlepšení mužského zdraví se užívají 2 tablety denně po dobu 4 týdnů⁹.

Pokud léčiva a doplňky stravy na rostlinné bázi poskytují pozitivní účinek a nebyly zjištěny žádné vážné zdravotní problémy, řešení problémů s erekcí se obvykle omezuje na jejich pravidelný příjem a úpravu životního stylu (např. dnes existují důkazy naznačující zlepšení kvalita erekce po úplném odvykání od kouření²). Jinak se léčebný režim určuje individuálně podle toho, co přesně způsobilo problémy s erekcí. Může být konzervativní nebo operativní.

READ
Jak dlouho žijí v průměru Astronotus?

Zjistili jsme tedy, které produkty na erekci jsou užitečné a které mohou být škodlivé, a také jsme mluvili o tom, jakými dalšími způsoby můžete pozitivně ovlivnit potenci. Nejdůležitější je mít na paměti, že správná výživa je pro zdraví mužů velmi důležitá. Zřekněte se nezdravých jídel a jezte více zdravých – to je nejjednodušší způsob, jak si udržet potenci a zlepšit erekci.

Výživový poradce hovoří o pěti potravinách, které by měly být v mužském jídelníčku – rybách, oříšcích, hovězím mase, granátových jablkách a rajčatech. A nejméně vítanými hosty na jídelním stole jsou sójové boby, pivo, brambůrky, klobása. a máta! Proč? Přečtěte si podrobnosti!

Obsah

Roskachestvo a Aif.ru pokračují v sérii společných materiálů. V předvečer 23. února je tématem zájmu, čím nakrmit obránce vlasti, abychom jim dodali sílu, zdraví a vytrvalost? Jaké potraviny je třeba omezit?

Náš odborník o tom mluví

Mukhina Mariyat nutriční specialistka.jpg

Pět nejpotřebnějších produktů pro muže

Muži potřebují jíst tučné ryby jako např losos, sockeye, makrela, ančovička, sleď a sardinka. Maso těchto ryb obsahuje vápník, selen, vitamíny B, hořčík. Ryby jsou navíc bohaté na omega-3 mastné kyseliny a bílkoviny.
Ryby by se měly na jídelníčku objevit alespoň dvakrát týdně, každá po 150–200 gramech. V tomto scénáři muže čeká zvýšení imunity a nálady, aktivace duševní činnosti, snížení rizika rozvoje Parkinsonovy a Alzheimerovy choroby a deprese.
Je také užitečné jíst kaviár a mléko z výše uvedených ryb. Tyto vedlejší produkty mají pozitivní vliv na plodné funkce mužů, zvyšují počet a pohyblivost spermií.

Ořechy jako stimulant potence a nervové aktivity doporučují mužům andrologové. Muž by měl denně sníst 25–35 gramů ořechů smíchaných s medem. Nejlepší je použít lískové a pekanové ořechy, makadamové, vlašské a piniové oříšky..
Ořechy obsahují vitamín E, který zpomaluje apoptózu (pomalou buněčnou smrt), je výborným antioxidantem, angioprotektorem a zlepšuje reologii krevních sraženin.

Hovězí maso obsahuje bílkovinu, která je substrátem pro budování svalů. Je bohatý na železo, které se podílí na syntéze hemoglobinu, který je nezbytný pro zásobování svalů kyslíkem. V pánském jídelníčku by libové hovězí maso mělo být alespoň třikrát týdně.
Pamatujte, že zdravé hovězí maso je vařené, dušené, v koláčích nebo knedlících. Obecně platí, že v těch pokrmech, kde je bez smažené kůrky. Pokud je maso smažené, karcinogeny číhají v krustě.

READ
Je možné dozrát mango doma?

Obsahuje vitamín B1 (thiamin), hodně manganu, selen, tryptofan, bílkoviny, hořčík. Působí blahodárně na potenci – ne nadarmo se granátovému jablku říká rostlinná viagra. Kromě toho je velmi užitečný pro fungování prostaty. Působí jako profylaktikum proti adenomu a rakovině prostaty.

Co se stane, když muž sní půlku granátového jablka třikrát týdně? Imunita je posílena, protože se aktivují bílé krvinky, které absorbují toxiny, ničí viry a bakterie a léčí poškozené tkáně. Snižuje se hladina cukru v krvi, klesá hladina cholesterolu.

Rajčata v jakékoli podobě – ​​čerstvá, pečená, dušená, vařená – a jejich zpracované produkty jsou doporučovány onkology a andrology kvůli obsahu antioxidantů – lykopen, který má antikarcinogenní vlastnosti – snižuje riziko vzniku rakoviny prostaty a slinivky břišní a pomáhá také při léčbě mužské neplodnosti.

Pět nejnebezpečnějších potravin pro muže

Obecně platí, že alkoholické nápoje jsou velmi škodlivé. Ale andrologové a odborníci na výživu nedoporučují mužům pít pivo: je to „ženský“ nápoj.
Chmel, který je součástí piva, obsahuje fytoestrogeny – látky, které interagují s receptory ženských pohlavních hormonů a jsou příčinou vzniku klasického „pivního“ břicha, ukládání tuku ženského typu a zvýšeného cholesterolu. Navíc pivo obecně narušuje metabolismus tuků, způsobuje tukovou degeneraci jater a stagnaci žluči.

Dávka piva pro pivní labužníky může být maximálně jednou týdně a rozhodně ne každý den, jak jsou někteří muži zvyklí.

Nejstrašnější karcinogenní produkt, který vyvolává vývoj benigních nádorů ve střevech a může zvýšit riziko rakoviny. V Americe se chipsům ve formě tyčinek vtipně říká „rakovinové tyčinky“.
U mužů po 45. roce života se navíc zvyšuje riziko vzniku rakoviny tlustého střeva a tvorby polypů. Pro ty, kteří dosáhli tohoto věku, by proto měly být čipy zakázány.

Bohužel chipsy jsou levné a mnoho lidí jí chipsy ve velkém množství. Mezitím jsou chipsy velmi kalorické, a co je nejhorší, obsahují velké množství tuku. Tuky a sůl. Používání takových produktů vede ke kardiovaskulárním problémům.

Andrologové nedoporučují mužům jíst sóju, stejně jako výrobky z ní – omáčky, sójové mléko, tofu. Sója totiž obsahuje rostlinné estrogeny, které zhoršují mužské hormonální pozadí a přispívají k výskytu erektilní dysfunkce.

READ
Jak správně užívat diviznu?

Navíc při pravidelném každodenním používání sóji může dojít ke gynekomastii – růstu mléčných žláz u mužů a také ke snížení počtu a pohyblivosti spermií. Navíc, pokud používáte sójové produkty zřídka, pouze jednou týdně, nebude to na škodu.

Vezměte prosím na vědomí, že sója je součástí mnoha uzenin, což znamená, že takovou klobásu nebo uzeniny byste neměli jíst každý den.

Slanina je solené a uzené vepřové maso. Ve slanině je však hodně tuku. A tato pochoutka se zpravidla smaží i na stole, protože mnoho lidí vaří k snídani míchaná vajíčka a slaninu. Všechny tyto komponenty dělají produkt málo využitelný.

  • Uzené maso zvyšuje riziko rakoviny.
  • Vepřový tuk je zásobárnou prasečích estrogenů a přímo zhoršují hormonální pozadí u mužů. Kromě toho je tuk kalorie – ve stravě dospělého muže by nemělo být více než 50 gramů tuku denně. Vepřový tuk je těžko stravitelný, na jeho zpracování tělo tráví glukózu, která je nezbytná pro plné fungování mozku. Pokud je vepřový tuk kombinován s alkoholem, okamžitě zasáhne játra.
  • Sůl zadržuje vodu v těle, způsobuje otoky a narušení rovnováhy voda-sůl. Slanina je kontraindikována (od slova „naprosto“) pro onemocnění ledvin.

Pokud je vše v pořádku s vaším zdravím, stále se omezujte. Tuto pochoutku byste neměli jíst častěji než jednou týdně a více než 100 gramů.

Tato kořenitá rostlina je stejně jako chmel a sója bohatá na látky podobné hormonům – fytoestrogeny. Proto se mátě tradičně říká ženská tráva. Pokud muž pravidelně konzumuje mátu, pije s ní čaj atd., může to výrazně snížit množství testosteronu a co je nejnebezpečnější, snížit libido – sexuální touhu.

Na závěr připomínám, že jídlo by mělo být pestré a zdravé, výživa by měla být vyvážená. Pamatujte: hlavním nepřítelem muže je silný stres, emoční přepracování a dlouhotrvající deprese. Tomu je třeba se vyhnout!

Rate article
Add a comment

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: