Jak vodorovný pruh ovlivňuje růst?

Cvičení na hrazdě jsou jednou z metod zvýšení výšky. Napřímením páteře vám umožní vyrůst o pár centimetrů – nebo spíše zlepšit držení těla a vizuálně se stát vyšší.

Cvičení na hrazdě je jednou z metod zvýšení výšky. Napřímením páteře vám umožní vyrůst o pár centimetrů – nebo spíše zlepšit držení těla a vizuálně se stát vyšší. Zvláště rychlého účinku se dosáhne při kombinaci s protahovacími cvičeními.

Podle recenzí pravidelné cvičení podle Bergovy techniky pomáhá zvýšit růst o 15-20 cm v dospívání a 5-10 cm v dospělosti. Kromě toho můžete být o něco vyšší, když měníte účesy a styl oblečení.

// Jak zvýšit růst?

Cvičení pro růst

Zvyšování růstu prostřednictvím cvičení je možné pouze při pravidelném tréninku. Speciální protahovací cvičení podle Bergovy techniky musí být prováděny 3-4 krát týdně po dobu několika měsíců – to pomůže natáhnout se i v dospělosti.

Zároveň je pro teenagery nejjednodušší růst o 5-10 cm, zatímco růstové zóny jejich těl zůstávají otevřené. V takovém případě bude konzumace bílkovin a potravin bohatých na vápník a pravidelné cvičení rychle zvyšovat růst a vytvářet atletickou postavu.

Nakonec zlepšení držení těla a dodržování řady jednoduchých pravidel při výběru barvy oblečení může zvýšit růst a učinit jakoukoli osobu vizuálně vyšší. Přesně a naopak – slabé svaly těla, hřbet hřbetu a nesprávné oblečení znatelně sníží růst těla.

// Jak rostou o 5 cm:

  • pravidelně provádějte růstová cvičení
  • změnit účes (dát vlasy s gelem)
  • měnit barvy oblečení

// Číst více:

Co ovlivňuje lidský růst?

Výzkum naznačuje, že genetika hraje hlavní roli při určování výšky. Behaviorální faktory (správná výživa a pravidelné cvičení) nepřispívají více než 15–20 % k výsledku¹. Na druhou stranu, právě těchto 15-20% vám umožní být o 5 cm vyšší.

READ
Kdy je nejlepší čas na postřik rostlin?

Podle statistik je průměrná výška ruského muže 175–177 cm², což je srovnatelné s údaji pro muže v Evropě a Severní Americe – 176 cm. Průměrná výška ruské ženy je definována jako 169 cm. Průměrná výška mužů v Asii je pouze 165 cm.

// Pokračování v tématu:

Bergova technika

Bergova technika je sada cviků pro protažení a narovnání páteře, určená ke zvýšení růstu. Samotná technika sestává ze tří komplexů ásan a systému auto-tréninku (meditace). Jóga prováděná v rámci takového programu může být účinná pro narovnání zad a v důsledku toho pro zvýšení růstu.

Podle recenzí může pravidelný trénink na Bergu pomoci růst o 15-20 cm – dokonce i v dospělosti. Metodika však má řadu kontraindikací a vyžaduje také seriózní úroveň fyzické přípravy na řádný výkon cvičení.

Jak rostou o 5 cm – hlavní pravidla

Dodržováním níže uvedených pravidel můžete růst (nebo přesněji „natáhnout“) i v dospělosti. Pro zvýšení růstu stačí nejprve pravidelně cvičit, aby se narovnal páteř, a také revidovat styl oblečení.

1. Sledujte své zdraví

Jak zastavit ztrátu výšky

Výška člověka se začíná snižovat po 30 letech – v průměru v období od 30 do 70 let muži postupně ztrácejí na tělesné výšce až 2.5 cm, ženy až 5 cm, navíc po dosažení 80. výška se může snížit o dalších 2.5 cm.

2. Narovnejte záda

Jak zvýšit výšku - narovnání zad

Udržování dobrého držení těla s roztavenými rameny a rovná záda je rychlý způsob, jak zvýšit růst a stát se vyšší. Existuje mnoho účinných cvičení držení těla, které vám mohou pomoci narovnat záda – většina z nich je půjčována z jógy.

3. Posílte břišní svaly

Neustále v sedu (počínaje prací v kanceláři, končící jízdou autem) vede k oslabení svalů těla a příčných svalů břicha. Silný tisk naopak zlepší vaše držení těla a pomůže vám zůstat rovnější – což vám umožní růst o několik centimetrů.

4. Proveďte cvičení na vodorovné liště

Vytáhne se

Vyvinuté svaly horní části zad a ramen usnadní nejen každodenní údržbu správného držení těla, ale také položí základy sportovní postavy. Zároveň je tahání na vodorovné liště nejlepším cvičením pro rozvoj zád – narovná vaši páteř a pomůže zvýšit růst.

READ
Je možné chovat kala doma?

5. Zvyšte množství bílkovin ve stravě.

Jak zvýšit výšku - dieta

Výzkum ukazuje, že nedostatek bílkovin ve stravě dítěte je klíčovým problémem, který brání jejich růstu. Na pozadí přebytku jednoduchých sacharidů lze pozorovat nárůst hmotnosti, který negativně ovlivňuje tělesné proporce – a v konečném důsledku snižuje touhu cvičit.

6. Jděte plavat

Jak zvýšit výšku - plavání

Plavání je považováno za jeden z nejlepších způsobů, jak zvýšit růst těla a vytvořit atletickou postavu. Aby se však růst výrazně prodloužil, je nutné plavat aktivně a pravidelně – nejméně 1–2 km za hodinu, střídat styly procházení a motýla.

7. Oblečte se správně

Jak zvýšit výšku - oblečení

Oblečení může člověka vizuálně zvýšit nebo snížit. Nejlepší kombinací pro zvýšení růstu je kombinace lehkých džíny s vybaveným tričkem – naopak, široké džíny a dlouhá bunda s kapucí způsobí, že se člověk sníží.

8. Změňte účes

Jak zvýšit výšku - účes

Vizuálně natažený růst o několik centimetrů také pomůže vlasy vyvýšené stylingovým gelem. Zároveň zapomeňte na účinek „mokrých vlasů“ a používejte výhradně matné stylingové výrobky v malém množství.

Výživa pro prodloužení růstu

Studie ukazují, že nedostatek bílkovin a kalorií v dětské stravě zpomaluje růst těla. Například průměrná výška severokorejských mužů je asi o 7 cm nižší než u jihu – příčinou je chronická podvýživa a nedostatek vitamínů po několik generacíXNUMX.

Aby dítě mohlo úspěšně realizovat genetický růstový potenciál v něm stanovený a natáhnout se na maximální počet centimetrů, měla by jeho strava obsahovat nejen zdroje bílkovin, ale co nejvíce zeleniny a celých zrn. Pro zvýšení růstu dětí je také důležité pravidelně používat omega-3 tuky.

Růstové doplňky

Nejdůležitějšími doplňky pro zvýšení růstu jsou vitamín D a hořčík. Výzkum naznačuje, že dostatek těchto minerálů jídlem nebo přijímáním vitamínů s hořčíkem a zinkem je zvláště důležitý během dospívání.

Pokud jde o vápník, vědecký výzkum nepodporuje vztah mezi růstem člověka a příjmem vápníku. Ve skutečnosti suplementace vápníkem vůbec nezlepšuje stav kostí u dospělých. Jinými slovy, normální mléko není schopno zvýšit růst.

// Číst více:

Jak chirurgicky zvýšit růst?

Cvičení pro zvýšení výšky

Přidání 10–15 cm k jejich růstu je pro dospívající nejjednodušší dokončit cyklus puberty, zatímco růstové oblasti těla zůstávají otevřené. V tomto případě pomůže natáhnout speciální cvičení pro natažení páteře, zavěšení na vodorovnou lištu a pravidelná plavecká cvičení.

READ
Jak skladovat červenou řepu ve sklepě?

Mějte však na paměti, že trénink pro dospívající by neměl zahrnovat těžká základní cvičení s činky. Taková cvičení negativně ovlivňují růst, protože vynaložené vertikální zatížení brání růstu kostí. Zvýšená produkce testosteronu navíc uzavírá růstové oblasti.

Operace ke zvýšení růstu

Pokud dojde k zpomalení růstu během dospívání, může lékař předepsat injekce růstového hormonu, což povede ke zvětšení kosti v otevřených růstových oblastech. Pro dospělé, kteří chtějí být vyšší, však tato metoda nebude fungovat. V jejich případě, pouze chirurgický výkon extrakce kosti pomůže zvýšit růst.

Podstata operace spočívá v tom, že na každou nohu jsou nainstalovány držáky s paprsky zasunutými do povrchové vrstvy kosti; potom se závitová tyč mírně rozkládá přibližně 0.25 mm čtyřikrát denně. Tato operace zvyšuje růst o 6 – 7 cm, ale trvá až 12 měsíců, z nichž většina utrácí na berle.

Jak napumpovat lis?

Nejupřímnější odpovědí na otázku, jak napumpovat břišní svaly (kterou by dal autor článku svému 16letému já), je začít je napumpovat každý den po dobu 10 týdnů na 15-8 minut. Možná to není „kouzelné 5minutové cvičení“, ale funguje to jednou provždy.

Navíc napumpované břišní svaly vyžadují vážnou pozornost věnovanou výživě a pravidelnému aerobnímu tréninku – ale vše začíná správným držením těla a schopností zapojit různé části svalů jádra. Proto je co nejjednodušší napumpovat břišní svaly v dospívání.

Pravidelná cvičení na zlepšení držení těla (včetně techniky Berg), čerpání břišních svalů a cvičení jógy mohou zvýšit růst, narovnat záda a vizuálně pomoci růst. Současně, správný výběr oblečení a účesu vlasů pomocí gelu může také přidat 3-5 cm k růstu.

Chcete-li objasnit kontraindikace, poraďte se s odborníkem.

Cvičení na hrazdě je jednou z nejúčinnějších metod pro zvýšení výšky, která vám umožní zvýšit vaši výšku o 10 cm! Pokud chcete pěstovat doma, je tato metoda speciálně pro vás.

Hlavním smyslem cviků je střídat protahování s uvolněným stavem, tělo se protáhne vlastní vahou. Další důležitou nuancí je, že po hodinách nemůžete skočit z vodorovné lišty, protože kvůli ostrému skoku přijdou všechny třídy nazmar. Raději si pořiďte židli.

READ
Jak správně prořezávat třešně?

Níže je uvedeno 24 cviků, z nichž je potřeba absolvovat 5-6 cviků, ne více, opakujte každý cvik po 5-8 sériích. Vytáhnout – nádech, narovnat – výdech.

Soubor cviků se skládá ze 3 úrovní obtížnosti. Pro začátek je lepší začít krokem 1 a provádět pouze ten, poté propojit cvičení z kroků 2 a 3.

Uchopení rukou na vodorovné tyči je následující, pro dívky, aby měly ruce od sebe na šířku ramen, pro muže – o něco širší než ramena:

122444

1 stupeň obtížnosti. Cvičení pro růst na hrazdě pro začátečníky

1. Zavěste se na vodorovnou tyč, držte se rukama jako na obrázku výše. Proveďte následující cviky, střídejte úchop shora a úchop zdola.

2. Kývejte nohama dopředu a dozadu a do strany – k sobě.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-2

3. Ohněte a narovnejte kolena.
4. Zakloňte hlavu dozadu a ohněte se.
5. Otočte tělo doleva a doprava, nohy držte u sebe.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-3

6. Spojte nohy dohromady a vychylujte se buď doprava nebo doleva, napodobujte kyvadlo.
7. Dělejte kruhy s nohama u sebe a od sebe.
8. Ohněte nohy v kolenou a přitáhněte je k břichu, poté je spusťte a narovnejte.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-4

2. stupeň obtížnosti. Cvičení pro růst na hrazdě

9. Pravá noha na židli, levá spuštěná. Vytáhněte se, opřete se o pravou nohu. Pak se vytáhněte nahoru změnou nohy.
10. Pokrčené nohy pro přenášení sedáku židle umístěné vzadu.

11. Zvedněte nohy pokrčené v kolenou (obr. 11), narovnejte je do rohu (dále jen „roh“) a spusťte je.
12. Rovné nohy přenášejí přes sedák židle umístěné vpředu.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-6

13. Vytáhněte nahoru k vodorovnému pruhu do úrovně očí.
14. Přitáhněte nohy k břichu (obr. 14), narovnejte je do rohu a spusťte je.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-7

15. Přesuňte rovné nohy přes opěradlo židle umístěné vpředu.
16. Vytáhněte se nad bradu.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-8

3 úrovně obtížnosti. Cvičení na hrazdě pro růst

Nejtěžší krok, jehož provedení se doporučuje připraveným teenagerům. je lepší provést kroky 1-2, ale je to dobré, než začít krok 3 s chybami a cvičení nedokončit.

17. Zvedněte nohy do úhlu a udělejte s nohama nůžky.
18. Zvedněte rovné nohy, dokud se prsty nedotknou hrazdy.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-9

19. Vytáhněte se, vrhněte hlavu a ohýbejte se, dotkněte se břevna břichem.
20. Zvedněte nohy do polohy úhlu a dělejte kruhy se zavřenými rovnými nohami.

READ
Co léčí bylina zlatý prut?

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-10

21. Zvedněte nohy do úhlu a vytáhněte se nad bradu.
22. Choďte po rukou podél hrazdy.

podrasti-uprazhneniya-na-perekladine-11

23. Zvedněte nohy do úhlu a otočte tělo doleva a doprava.
24. Zvedněte nohy do polohy úhlu a provádějte kruhy s nohama od sebe.

Rate article
Add a comment

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: